Letenkový koutek
4.990 Kč
📅viz. níže
✈️PRG - RKT - PRG
📍Smartwings (Přímý let / Odbavené zavazadlo do 23 kg v ceně)
Kdyžtak k zakoupení na pobočkách Exim/Fischer nebo když mi hodíte zprávu do PM, tak předám ať nemusíte na pobočku. Bohužel přes web nelze.
Norimberk - Kos s odletem v červnu za 83,44 EUR, za podobné peníze je tam i Rhodos a Korfu. Rezervace přímo na webu Corendon Airlines.
Dotaz na odborníky na ticketing. Dá se nějak teď poznat, jestli bude Omanair rušit ty podezřele levný vánoční letenky do BKK?
Nejsem zrovna odborník na ticketing, ale píšu v jiném vlákně, že máme zřejmě popiči. K rezervacím se nedá dostat a v Německu píšou, že jim už chodí storna, zatím od OTA. Rád bych byl špatným prorokem;-)
kamos zkousel prolitat pred tydnem, na checkinu mu dali economy, pak se hadal a vystavili mu novy PNR s business class. prisel na gate, nastupoval mostem a pred vchodem do letadla ho zas zastavili a rekli ze bud leti economy nebo nikam. Tak nikam neletel a zustal v CGK.
"Fare Error in Your Recent Flight Purchase - Cancellation of Your Booking" pro itinerář v Promo i Flex přes aerolinku v Y na léto, takže nashle. Respektive ne úplně, ještě si můžu někam vylepit 50E voucher…
Já teda vidím souvislost v ceně. "Nekoupili jsme si to sami, aby to mohlo být dražší".
Economy do KIX za 57k, to je lidovka.
To dělají všichni. U nás ve firmě taky, nákup letenky je díky tomu složitější, dražší a bez reálné možnosti pak něco operativně měnit.
Občas za odměnu zprostředkují pronájem auta, to je ještě horší.
Asi bitcoinový provizní systém funguje dobře.
[citace="nucene premisteny brumak"]
Já teda vidím souvislost v ceně. "Nekoupili jsme si to sami, aby to mohlo být dražší".
[/citace
Hele, vyhráli transparentní výběrové řízení. :D Brno je zlatá loď, já to řikám pořád... ;)
Proč vlastně na nákup letenek se vypisuje "výběrové řízení"? To nezařídí průměrně schopný úředník na odboru zahraničních vztahů magistrátu, proboha?